A folyamatos fejlesztéseknek köszönhetően az elmúlt időszakban a Vidanet számos olyan újítást vezetett be, melyek az ügyfelek kényelmének garantálása mellett a fenntartható fejlődés jegyében igyekeztek minél környezettudatosabb megoldást nyújtani számukra. Köztük a tavaly bevezetésre kerülő e-számla, mely a papír alapú számlákat helyettesíti, valamint az online bankkártyás fizetés, melynek segítségével az ügyfelek gyorsan és egyszerűen intézhetik el számlabefizetéseiket.
„Szeretnénk elérni, hogy előfizetőink a számukra legegyszerűbb és legkényelmesebb módot választhassák az ügyintézésre, ezért mind a személyes, mind az online ügyfélszolgálatunkat a legmodernebb megoldásokkal látjuk el" - mondta el Hushegyi Károly, a Vidanet régióvezetője.
A szolgáltató ügyfelei májustól számlájukat a MasterCard Mobil fizetés alkalmazás segítségével akár okostelefonon keresztül is kiegyenlíthetik. Az applikáción keresztül történő tranzakciók teljesen díjmentesek, a befizetett számla összege pedig a megadott hitel- vagy bankkártya összegét terheli. Emellett hamarosan bevezetésre kerül az egyik legbiztonságosabb internetes fizetési megoldás, a PayPal is.
A Vidanet az ügyfelekkel való kapcsolattartás fejlesztésén is folyamatosan dolgozik. Ennek jegyében a honlapon Ingyen Hívó működik, melyen keresztül az előfizetők díjmentesen hívhatják fel az ügyfélszolgálatot. Emellett hamarosan indul a Facebookon a vállalat ügyfélszolgálati alkalmazása, így újabb csatorna áll majd az előfizetők rendelkezésére, ahol gyorsan, sorban állás nélkül intézhetik folyamatban lévő ügyeiket.